fathoes

Allt går så fort

Kategori:

Jag minns när året 2012 började..
Jag skulle äntligen bli 18 och få mitt efterlängtade körkort!!
År 2012 har jag längtat efter mer än ord kan beskriva, jag har varit så ivrig inför detta år. Att vara så exalterad som jag var gav med sig både ont och gott i det hela. Året började så dåligt det bara kunde göra. För 2 dagar innan min stora dag så skiljde sig mina föräldrar, ingen tänkte sig någonsin att dom skulle gå isär och våran familj skulle splittras, det kom som en chock och mitt i allt så blev jag också sjuk. Men trotts allt så fick jag min stora 18 års dag (och den blev toppen!!), mitt körkort, och jag blev även frisk.
Jag var stark trotts den kniven och sorgen jag kände i mitt bröst varje dag.
Och vi har alla sett folk komma och gå detta år. Så många som gått bort ifrån oss och som kämpat sig igenom sjukdomar, både dödliga och botliga. Det jag ville komma med detta är att jag vill säga till alla er som läser våran blogg: "ta vara på alla i din omgivning och alla stunder du får tillbringa med dom, för vi har varandra bara till låns."
Nu hoppas vi på att 2013 kommer med botemedel mot alla sjukdomar och skillsmässor som finns, så att vi alla som är här nu blir kvar tillsammans på jorden minst ett år till!
Kram johanna

Kommentarer

  • majken säger:

    <33 kram

    2012-12-07 | 11:07:54

Kommentera inlägget här: