fathoes

Little things

Kategori: Allmänt

Din hand passar i min, som om vi vore gjorda för varandra
Och jag vill bli ett med dig, precis som dina underbara fräknar på dina kinder.
Jag vet att du aldrig har tyckt om dina rynkor vid ögonen när du skrattar och inte heller hur dina ögon lyser upp när du ler. Och jag vet att du aldrig har tyckt om dina lår eller din midja vid låga jeans. Men jag älskar dom sakerna med dig.
jag tänker inte låta mig själv säga det här till dig. Men om jag nu råkar göra det, så är det bara du, bara du som får dom här små sakerna att pirra i magen på mig, för jag älskar dig och alla dom små sakerna med dig som gör dig speciell för mig.
Du kan aldrig gå och lägga dig utan att dricka en kopp te först, och jag vet inte, men kanske är det de som får dig att prata i sömnen?
Och alla våra prat på nätterna. Alla våra hemligheter som vi har med varandra, dom betyder så mycket för mig även om jag inte förstår vad dom handlar om ibland.
Och jag vet att du aldrig har tyckt om din röst på videoband och på inspelningar lika mycket som jag vet att du aldrig vill veta hur mycket du har ätit på dagarna och vad du väger, för du vill fortfarande passa i dina favorit jeans.
Men du är helt perfekt för mig,
jag tänker inte låta mig själv säga det här till dig. Men om jag nu råkar göra det, så är det bara du, bara du som får dom här små sakerna att pirra i magen på mig, för jag älskar dig och alla dom små sakerna med dig som gör dig speciell för mig.
Du har aldrig ens älskat dig själv hälften så mycket utav vad jag själv älskar dig. Men jag vill att du ska börja göra det.
För om jag berättar för dig att jag är här för dig, och bara för dig, så kanske du ändrar uppfattning och börjar älska dig själv mer, precis som jag älskar dig.
Så tillslut lät jag dom här små sakerna komma ur mig. För det är dig, bara dig som jag ser upp till, det är dig, bara dig som jag älskar och alla dessa små saker som gör dig så speciell för mig.

/Hultgrens tolkning av Little things. Jag är kär.
Kram
http://www.youtube.com/watch?v=xGPeNN9S0Fg

Kommentarer


Kommentera inlägget här: