fathoes

Nått jobbigt

Kategori:

Detta ska ju vara en kulig blogg, inte ledsam, fast jag bryter det för det här enstaka inlägget just nu.
Nått som jag dras med varje dag, nått som slår mig varje morgon när jag vaknar och varje kväll när jag ska lägga mig, det är tankar och min kärlek till min pappa, min fina pappa. Jag är så van med att träffa honom och se honom varje dag. Jag är van med att somna under samma tak och vakna upp under samma tak som honom. Nu gör vi det ungefär 1 gång i månaden. Jag saknar honom varje dag så att det gör ont. Jag saknar till och med att bråka med honom. Rätt sjukt va? Jag saknar allt med honom varje dag.
Allt detta pga skillsmässa. Och man känner sig så dålig som aldrig åker hem till honom. Man klandrar alltid sig själv.
Men enough nu! Jag ska skärpa mig! Ska börja åka till honom oftare nu!!
Och med det sagt, Godnatt från Johanna. Ta vara på era nära och kära

Kommentarer


Kommentera inlägget här: