fathoes

säg gärna grattis

Kategori: Allmänt

I fredags fick jag reda på att jag fått nytt jobb! Idag har jag sagt upp mig på max. Ingen förstår hur fri jag känner mig, max har såklart varit väldigt lärorikt och jag har fått massor av erfarenhet där, men det känns så otroligt skönt att också få sluta. Numera kommer jag jobba mån-tors 16-20 varje vecka med start 19 nov, kommer säkerligen bli tufft med tanke på att jag även har skola men jag kan inte göra annat än att se fram emot det, ska bli så skojj! Klappar mig själv på axeln, är stolt över mig själv / holma

Kommentarer

  • Anonym säger:

    vad för jobb :D?

    Svar: har blivit anställd av uniflex, kommer jobba med inkasso, kundservice :)
    fathoes.blogg.se

    2012-10-29 | 18:04:43
  • Nancy Dinh Le säger:

    gz

    Svar: tk
    fathoes.blogg.se

    2012-10-29 | 22:09:29
    Bloggadress: http://nancys.blogg.se

Kommentera inlägget här: