fathoes

Det är lättare att se det man vill se, än att se sanningen. Ni tror ni känner mig, men det gör ni inte.

Kategori: Allmänt

Jag har hunnit gjort mycket idag känns det som! Gått i skolan, hämtat bilen från servicen, tränat, hängt med nanzy, betalat studentresa, köp present till en blivande 20 åring, samt städat. Nu ligger jag i sängen och ska sova snart. Tycker ni ens det är intressant att höra om vad jag gör på dagarna? Jag skulle inte tycka det, vem bryr sig liksom? Måste låta min fantasi flöda, jag som har så mycket fantasi vill säga :) Nej men jag ska allt komma på något roligare för er att läsa om.. Nu ska jag som sagt sova, lägger ni det på minnet nu då? "Julia Holmberg sover nu, undra hur hon ser ut när hon sover, eller hur hon ligger, eller hur hon låter" så kan ni ju tänka. Eller så kan ni ju bara tänka såhär "vem tror hon att hon är" KRAM då

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Tja bobo. Nu har vi massa att se framemot <3

    Svar: hei babi. Jaa det har vi!! Jag längtar <3
    fathoes.blogg.se

    2012-09-16 | 21:31:46
    Bloggadress: http://nancys.blogg.se

Kommentera inlägget här: