fathoes

en efter tanke

Kategori: Allmänt

Vem är ens johanna hultgren? Skriver så sinnessjuka saker, 14 år helt plötsligt 18 snart 19 år. Jag blir deprimerad, om dessa 5 år gått så fort kommer kommande 5 år gå minst lika fort. Då är jag 24 sen kommer de kommande 5åren igen gå fort och då är jag 29 osv osv. Sen ligger lilla Julia Holmberg 90 år på dödsbädden och ser tillbaka på sina 90 galna år som bara flugit förbi :) Ber sina barnbarn att ta vara på varje dag för det gjorde inte gammelmormor Julia nej. Nej men min kära kloka vän johanna är bra. Man ska ta vara på varje dag :) Ps har haft en finne på bröstet nu i tre dagar, den går inte bort, vad gör jag för fel ? svara gärna / hÖlma Undra hur jag ser ut när jag är 90 år föressten? Hoppas jag är snygg

Kommentarer


Kommentera inlägget här: